[supprimé]
Je serai à la station de métro de Porte Maillot entre 8:00 et 8:30am mardi 31ème. Qui autrement? (Yes, my French is awful).
Emuzone
No your French is good. You write better than some people here. ;) <br />Sorry but i don't live in Paris and I'll work this day. :( <br /><br />Syndic, sky (et les autres) vous serez là ? :huh:
sky
syndic non il veux bosser pour ces exams<br />et moi normalement oui mais c pas encore sur.
Gugus
Je viendrais peut-être la-bas le 31, le 1 ou le 4. Je sais pas encore. :) <br />Mais ce qui est sur, c'est que je viens... YEEPEE !! :D
Mighty KC
Je travaille aussi le 31. Et après, vais avoir d'autres trucs à faire qui n'étaient pas prévus ;)
syndicman
Too bad I can't go to Apple Expo this year :( <br />As sky said I've got some important exams to prepare, but I hope to meet you one day ;) <br />Have a nice stay.
[supprimé]
Moi j'y serais aussi vers 8h30 à la porte Maillot (sans frite).<br /><br />Alors s'il y a quelqu'un ???
[supprimé]
Sorry - am too tired to write in French.<br /><br />I was there. Keynote boring other than new iMac. My french wasn't good enough to make the most of the expo, so I didn't stay long.<br /><br />Richard
Mighty KC
I hope you had a nice trip :)
Eaglelouk
and we say ?<br />Apple expo bidon ! lol